joi, 15 aprilie 2010

Preferatele mele


Am gasit pe mai multe bloguri de acest gen (cu si despre produse cosmetice), leapsa asta cu muuulte multe intrebari. Se pare ca circula de ceva vreme prin strainatate. Ei bine, cineva s'a gandit sa o ia, sa o traduca, si sa o imparta prin stanga si prin dreapta. Eu am mai scurtat'o putin.

De câte ori îţi speli faţa pe zi?
Cam de doua ori. Uneori seara doar ma demachiez.

Ce fel de ten ai?
Mixt.

Cu ce îţi cureţi faţa?
Demachiant si lotiune tonica zilnic, exfoliant sau diferite masti saptamanal.

Ţi-l exfoliezi?
Cum spuneam, da.

Ce brand obişnuieşti să foloseşti?
Pai.. cred ca cele mai multe produse cosmetice le am de la L'Oréal.

Ce cremă foloseşti?
Vichy, Avène, Clarins.

Foloseşti crema pentru ochi?
Da, dar mai rar :)

Ce fond de ten folosesti?
Acum, Max Factor.

Dar anticearcan?
Nu folosesc.

Ce nuanţă a pielii ai?
Deschisă. Vara, mai colorata :D

Ce crezi despre genele false?
Le adooor. Le'as purta zilnic!

Ştii că trebuie să-ţi schimbi mascara o dată la 3 luni?
Da, ştiu. Si oricum se termina mai repede, deci nu e nici o problema.

Ce brand de mascara foloseşti?
Acum, L'Oréal (Telescopic).

Sephora sau Mac?
Sephora - asa si'asa. Mac - inca nu am folosit nimic de la ei. Deci.. niciuna? :D

Ce instrumente pentru machiaj foloseşti?
Buretei, pensule, degetele :D

Care este culoarea de fard preferată?
Albastru, cu toate nuantele si umbrele lui.

Foloseşti creion sau tuş?
Creion. Nu am folosit niciodata tus.

Cât de des îţi bagi creionul în ochi?
:)) Niciodata.

Care e rujul tău preferat?
Dior.
Dar lipgloss?
L'Oreal, Lancome.

Care e blushul tău preferat?
Collistar.

Îţi cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu. Nu prea am eu incredere, daca nu ating/miros/testez.

Îţi plac magazinele cu produse cosmetice?
Calule.. mananci ovaz? :))

Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
Da. Am urmat cursurile unei scoli de cosmetica si machiaj. Detalii, intr'o data viitoare :)

Uneori eşti stangace cand te machiezi?
Da. De obicei, atunci cand ma grabesc.

Îţi plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveşte machiajul ochilor cât şi buzelor?
Ambele. In functie de momentul zilei, de evenimentul la care particip, etc.

Dacă ar trebui să ieşi din casă folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Rimelul.

Ieşi din casă fără să te machiezi?
Da. Foarte rar.

Crezi că arăţi bine şi nemachiată?
Nu cred :))

Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand în materie de cosmetice?
Pai.. am folosit si folosesc cate putin din toate. Deci.. ce scriu aici? :))

Ce crezi despre makeup?
Cea mai buna inventie din toate timpurile :D

0 comentarii: