luni, 8 martie 2010

Untul de corp The Body Shop


..e, dupa parerea mea, genial! Sunt dependenta de el de un an si ceva, pana acum folosindu'l pe cel cu aroma de nuca de shea.
Miroase delicios, insa nu atat de puternic precum cel de nuca de cocos; parfumul persista, iar pielea ramane, dupa aplicare, frumoasa, hidratata si catifelata pentru muuult timp :X Asta ca sa nu mai spun si de ambalajul lor, atat de dragut!

Desi untul de corp e recomandat sa il folosesti iarna, deoarece, din cauza frigului de afara, pielea este mai uscata, eu va marturisesc ca l'am folosit la fel de bine si vara, dupa ce m'am ars la soare, cand pielea pur si simplu "absorbea" crema. E foarte eficient, de asemenea, pentru coate, genunchi sau calcaie.

Zilele trecute, cand am fost prin mall'ul din Baneasa, am intrat in TheBodyShop (pt ca, evident, nu pot rezista tentatiei :) ), si, tot mirosand, adulmecand si testand ce a mai aparut, am dat peste noua colectie de produse pentru ingrijirea corpului, cea cu extract de lamaie.
Nu va pot spune cat de mult mi'a placut! L'am testat la incheietura mainii, iar mirosul a ramas imprimat pana seara tarziu, cand am facut dus.

Vineri ajung iar la mall. Al meu e! :)

0 comentarii: