vineri, 19 martie 2010

Colour adapt VS. Infaillible


Am folosit o perioada foaarte lunga de timp un singur fond de ten, si anume, Infaillible de la L'Oreal. Ne'am inteles foarte bine, ajutandu'ma in rezolvarea problemelor pe care le intampinam de obicei la folosirea unui fond de ten. Ba nu acopereau cum trebuie, ba se uscau ingrozitor de tare, ba dispareau de pe fata dupa o ora de la aplicare, ba avea culori diferite la un moment dat,- si lista poate continua la nesfarsit.
Infaillible l'am folosit la indemnul unei prietene, care nu mai contenea cu laudele la adresa lui. Asa ca am zis ok, o sa il incerc. L'am luat, l'am aplicat, mi'a placut. Nu imi crea probleme, statea la locul lui, se vedea bine si dupa multe ore de la aplicare. Nu aveam ce sa ii reprosez, asa ca l'am tot folosit - in lipsa de ceva mai bun.

Acum cateva zile insa, am fost iar la plimbare prin mall. Am intrat prin Douglas, prin Sephora, si prin toate celelalte magazine cu produse cosmetice, inclusiv un Plafar (dar despre asta, vom vorbi intr'o data viitoare). Am incercat multe produse mai noi sau mai putin noi, de toate genurile - parfumuri, creme, farduri etc. Si.. marturisesc... M'AM INDRAGOSTIT! Da, ati citit bine, m'am indragostit, la prima vedere (=aplicare) de fondul de ten COLOUR Adapt de la Max Factor. Sincer, in afara de rimelul lor, Masterpiece Max, nu mai incercasem nimic de la ei niciodata. Dar fondul asta de ten, e GENIAL!! Acopera perfect, ramane intact toata ziua, nu se ia pe haine (cel putin, nu ca altele), se aplica usor, nu se usuca, contine particule ce confera luminozitate tenului, si, in plus, se "muleaza" tipului de ten si culorii lui. Cum face asta? Asta explica expertii Max Factor pe site-ul lor. Ideea e ca, din punctul meu de vedere, e peste Infaillible, si il declar, oficial, preferatul meu in materie de fonduri de ten.

Doar incercati'l! Va promit, o sa va placa!
Cautati culoarea potrivita, si luati'va si voi unul! Va astept sa impartasim pareri despre el.

0 comentarii: